- Dostawca hostingu - przechowująca dane, oraz cały serwis na swoim serwerze, przechowuje również kopie zapasowe strony mogące zawierać Państwa dane osobowe,
- Dostawca usługi mailingowej - który przechowuje Twoje dane jeśli są Państwo zapisani do newslettera,
- Operator systemu płatności - jeśli Państwa zakup dokonywany jest za pośrednictwem strony internetowej, konieczne będzie przekazanie i przetwarzanie danych osobowych przez dostawcy systemu płatności w celu ich dokonania,
- Dostawca usług marketingowych - Państwa dane osobowe są również przetwarzane przez firmę świadczącą usługi marketingowe tej strony internetowej oraz social media tej strony,
- Dostawca systemu fakturowego oraz biuro rachunkowe - które przechowują Państwa dane w celu wystawienia faktur oraz przetwarzają dane widoczne na fakturach w celach rozliczeniowych,
- Dostawca usług kurierskich i pocztowych - jeśli zamawiają Państwo przedmiot fizyczny i zechcą, aby został dostarczony pod wskazany adres konieczne będzie przekazanie Państwa danych do dostawcy, który te dane również będzie przetwarzał,
- Dostawca usług prawnych - jeśli zajdzie taka potrzeba Państwa dane mogą zostać udostępnione adwokatowi lub radcy prawnemu , jeśli konieczne będzie uzyskanie pomocy prawnej wymagającej tego typu danych,
- Urząd skarbowy, podmioty oraz instytucje - dane mogą zostać przekazane do urzędu skarbowego w związku z realizacją obowiązków związanych z podatkami, księgowością lub rozliczeniami. W razie konieczności i prośby od konkretnych organów takich jak prokuratura, sąd czy policja Państwa dane również mogą zostać udostępnione.
- Obsługa techniczna - jeśli prowadzi prace serwisowe dotyczące funkcjonalności, które korzystają z danych osobowych.
- podczas rejestracji konta
- składania zamówienia
- przesyłanie reklamacji lub odstąpienia od umowy
- zapisu na newsletter
- dodanie komentarza lub opinii
- kontakt przez formularz, e-mail, telefon
- Mechanizm strony/sklepu oraz systemu newslettera
- Poprzez systemy zewnętrznych usługodawców z 1.d
- rejestracji i utrzymania konta użytkownika - art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- obsługa zamówienia - art. 6 ust. 1 lit. b RODO
- obsługa reklamacji lub odstąpienia od umowy - art. 6 ust.1 lit. f RODO,
- wysyłka newslettera - art.6 ust. 1 lit. a RODO
- obsługa komentarzy lub opinii o produkcie - art.6 ust. 1 lit. a RODO
- obsługa korespondencji - art. 6 ust. 1 lit. f RODO
- realizacja obowiązków podatkowych i księgowych - art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- tworzenie archiwum na potrzeby ewentualnej konieczności obrony, ustalenia lub do chodzenia roszczeń, jak również w celu identyfikacji klienta powracającego - art. 6 ust. 1 lit. f RODO
- marketing własny - art 6.ust. 1 lit. f RODO
- Zasady związane z realizacją wskazanych powyżej uprawnień zostały opisane szczegółowo w art. 6 – 21 RODO.
- usunął jego dane
- przyjął wniosek o wyrażenie sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych
- ograniczył przetwarzanie danych danego użytkownika
- przekazał innemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych, wskazując w prośbie jakiemu podmiotowi (o nazwie, adresie…) należy przekazać takie dane oraz jaki jest ich zakres
- Zarówno częściowo jak i w całości.
Dane o koncie użytkownika - główne dane to e-mail oraz hasło. Przy składaniu zamówienia konieczne może okazać się udzielenie informacji o imieniu i nazwisku, adresie zamieszkania lub siedziby firmy, numerze telefonu czy NIPie.
- Dane są przechowywane przez czas funkcjonowania konta użytkownika. W każdej chwili można podjąć decyzję o usunięciu konta. Dane o zamówieniach nie zostaną usunięte, będą przechowywane w archiwum do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z umowy, co stanowi nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit.f RODO)
Obsługa zamówienia - w zależności od rodzaju zamówienia, będą potrzebne inne dane. Przy zamówieniu przedmiotu fizycznego będzie to adres doręczenia, imię nazwisko czy numer telefonu oraz adres mailowy. Przy zamówieniach produktów wirtualnych będzie to głównie adres mailowy. Jeśli potrzebna będzie faktura VAT na firmę dodatkowo konieczny będzie NIP, nazwa firmy oraz adres jej siedziby. Przy składaniu zamówienia gromadzimy również dane o jego szczegółach, czyli zawartości, sposobie płatności, formie dostawy czy terminie dokonania.
- Dane o zamówieniu będą przechowywane począwszy od zakupu do dostarczenia produktu fizycznego, bądź wirtualnego oraz do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy. Po upływie tego terminu dane te będą nadal przechowywane w celach archiwalnych w razie konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń lub identyfikacji klienta powracającego.
- Dodatkowo mamy obowiązek przechowywać dokumentację księgową, która może zawierać Państwa dane osobowe, przez okres wymagany przepisami prawa.
- Dane te są gromadzone w celach określonych w punktach 4.2.
Reklamacje i odstąpienia od umowy - Podczas składania reklamacji lub odstąpienia od umowy, przekazuje dane osobowe zawarte w treści tej reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmują imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne, by złożyć reklamację lub odstąpić od umowy.
- Są udostępniane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
- Dane te będą przechowywane przez cały proces procedury reklamacyjnej lub odstąpienia od umowy. Dokumenty reklamacyjne będą przechowywane do czasu upływu rękojmi. Natomiast oświadczenia o odstąpieniu od umowy będą przechowywane wraz z dokumentacją księgową przez okres wymagany przepisami prawa.
Newsletter - zapisanie wymaga podania imienia oraz adresu mailowego. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zapisu. System rejestruje i zapisuje Państwa numer IP, z którego korzystano oraz określa przybliżoną lokalizację czy klienta poczty z którego otwierano mail.
- System śledzi Państwa działania w związku z otrzymanymi wiadomościami (czy zostały otworzone, na jak długo, czy kliknięto w linki)
- Dane gromadzone w związku z celem opisanym w 4 b iv oraz w przypadku danych zebranych automatycznie na podstawie prawnie uzasadnionego interesu (art.6 ust. 1 lit. f RODO)
- Z newslettera można zrezygnować z każdej chwili, bez podania przyczyny, klikając w link umieszczony na dole otrzymywanych wiadomości. Można również modyfikować swoje dane klikając w odpowiedni link w wiadomości lub na stronie.
- Mimo to Państwa dane będą przechowywane w archiwum w celach identyfikacji subskrybenta powracającego oraz ewentualnej obrony w sprawie roszczeń związanych z newsletterem. Głównie o wykazanie faktu udzielenia przez Państwa zgody na otrzymywanie i subskrypcję newslettera, co stanowi prawnie uzasadniony interes (art.6 ust. 1 lit. f RODO)
Komentarze i opinie - Aby dodać komentarz lub opinię musi zostać podane imię i nazwisko i/lub nazwa firmy lub przynajmniej nazwa użytkownika. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do dodania komentarza.
- Dane te będą przetwarzane w związku dodaniem komentarza lub opinii na stronie internetowej, odnoszące się do jakości produktów.
- Korzystając z formularza służącego do dodania, publikacji komentarza lub opinii zgadzają się Państwo na przetwarzanie danych. (art. 6 ust. 1 lit. a)
- Komentarz jest przechowywane oraz dostępny od czasu publikacji do ewentualnej prośby o usunięcie, wysłane drogą elektroniczną na podany na stronie adres mailowy.
Obsługa korespondencji - Kontakt z nami w jakiejkolwiek formie czy to mailowej, telefonicznej czy przez formularz kontakt sprawia, że przekazujecie Państwo swoje dane osobowe, takie jak adres e-mail, imię i nazwisko, nazwa firmy czy telefon. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu.
- Państwa dane są przetwarzane w celu komunikacji z Państwem, a podstawą prawną przetwarzania jest nasz uzasadniony interes, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Po zakończeniu kontaktu, przetwarzanie może mieć również miejsce dla celów archiwizacji korespondencji, co również opiera się na naszym uzasadnionym interesie (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Treść korespondencji może być archiwizowana, a termin usunięcia nie jest jednoznacznie określony. Posiadają Państwo prawo do żądania dostępu do historii prowadzonej korespondencji oraz do jej usunięcia, chyba że zachodzi uzasadniony interes z naszej strony, np. w celu obrony przed potencjalnymi roszczeniami.
Obowiązki podatkowe i księgowe - Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu spełnienia naszych obowiązków podatkowych i księgowych, zgodnie z przepisami prawa. To oznacza, że dane będą częścią dokumentacji księgowej, którą będziemy przechowywać przez wymagany czas. Przetwarzanie danych w tej sytuacji opiera się na przepisach RODO (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz odpowiednich przepisach dotyczących obowiązków podatkowych i księgowych.
Archiwum - W opisie poszczególnych celów przetwarzania danych osobowych, które zostały wymienione powyżej, wskazaliśmy terminy przechowywania danych osobowych. Te terminy często są związane z archiwizacją określonych informacji w celu umożliwienia sobie wykazania faktów w przyszłości, rekonstrukcji historii współpracy z klientem, zachowania korespondencji oraz obrony, ustalenia lub dochodzenia roszczeń. Naszą podstawą prawną w tym zakresie jest nasz prawnie uzasadniony interes, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Marketing własny - W ramach naszego sklepu korzystamy z mechanizmu odzyskiwania porzuconych koszyków. Jeśli rozpoczną Państwo proces składania zamówienia, lecz go nie ukończą, nasz system odnotuje ten fakt w celu podejmowania działań zachęcających do finalizacji zamówienia. Może to obejmować wysyłkę e-maili z przypomnieniem o niedokończonym zamówieniu lub wyświetlanie spersonalizowanych reklam podczas przeglądania Internetu.
- Opisane powyżej działania realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegającym na promocji naszych produktów. Mają Państwo prawo w każdej chwili sprzeciwić się prowadzonym w ten sposób działaniom.
Pliki cookies - Pliki cookies to małe pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu użytkownika podczas przeglądania stron internetowych. Służą one do gromadzenia informacji o aktywności online, takich jak preferencje użytkownika czy dane logowania, co pozwala na lepsze dostosowanie działania strony do potrzeb użytkownika.
- Nasza strona internetowa korzysta z plików cookies, które mogą zbierać różne dane o użytkownikach, aby poprawić funkcjonalność i komfort korzystania z serwisu. Użytkownicy odwiedzający naszą stronę mają możliwość zaakceptowania lub odrzucenia plików cookies. Akceptacja cookies umożliwia pełne wykorzystanie wszystkich funkcji strony, natomiast odrzucenie może wpłynąć na działanie niektórych jej części.
- Mogą Państwo zarządzać ustawieniami plików cookies w swojej przeglądarce internetowej. Występuje możliwość blokowania wszystkich lub wybranych plików cookies oraz blokowania plików cookies konkretnych witryn. Ponadto, w każdej chwili można usunąć zapisane wcześniej pliki cookies oraz inne dane witryn i wtyczek.
- Przeglądarki internetowe oferują również tryb incognito, który umożliwia przeglądanie internetu bez zapisywania informacji o odwiedzonych stronach i pobranych plikach w historii przeglądania i pobierania. Pliki cookies utworzone w trybie incognito są automatycznie usuwane po zamknięciu wszystkich okien tego trybu.
- Na naszej stronie internetowej również masz możliwość zarządzania plikami cookies. Wdrożyliśmy specjalny mechanizm, który pozwala zablokować te pliki cookies, których nie chcą Państwo używać. Dzięki temu występuje pełna kontrola nad danymi podczas korzystania z naszego serwisu.
- Pliki cookies własne są używane w celu zapewnienia poprawnego działania różnych funkcji sklepu, takich jak utrzymanie sesji po zalogowaniu, zapamiętanie ostatnio przeglądanych produktów oraz produktów dodanych do koszyka.
- W plikach cookies własnych przechowywane są także informacje o ustawieniach cookies, które zostały zdefiniowane z poziomu mechanizmu do zarządzania plikami cookies.
- Aby skorzystać z Google Analytics, w kodzie naszej strony zaimplementowaliśmy specjalny kod śledzący. Ten kod korzysta z plików cookies firmy Google LLC związanych z usługą Google Analytics. Aby zablokować ten kod śledzący, trzeba zainstalować dodatek do przeglądarki udostępniany przez Google pod adresem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout.
- Google Analytics automatycznie zbiera informacje o korzystaniu przez Państwa z naszej strony. Te zgromadzone dane są zazwyczaj przekazywane do serwerów Google, które mogą znajdować się w różnych częściach świata, gdzie są przechowywane.
- Ważne jest, że w ramach Google Analytics adres IP jest anonimizowany, co oznacza, że nie są Państwo identyfikowani poprzez swój pełny adres IP. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwerów Google i dopiero tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez przeglądarkę w ramach Google Analytics zazwyczaj nie jest łączony z innymi danymi Google.
- Podkreślamy, że nie gromadzimy żadnych danych, które pozwoliłyby na identyfikację poprzez Google Analytics. Dane te nie są dla nas danymi osobowymi.
- Korzystając z Google Analytics, wykorzystujemy także funkcje reklamowe, takie jak raporty demograficzne i zainteresowań, remarketing oraz funkcje raportowania o reklamach i user-ID. W ramach tych funkcji również nie gromadzimy danych osobowych.
- Usługi Google Analytics i Google Analytics 360 posiadają certyfikat niezależnego standardu bezpieczeństwa ISO 27001, co potwierdza spełnienie odpowiednich wymogów przez te systemy.
- Jeśli interesują Państwa szczegóły dotyczące wykorzystania przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
- Podczas odwiedzin naszej strony internetowej zostawiany jest w Państwa urządzeniu plik remarketing cookie firmy Google, który zbiera informacje o aktywności w naszym sklepie. Dzięki tym danym możemy wyświetlać reklamy w sieci Google, dostosowane do indywidualnych zachowań w naszym sklepie.
- Warto podkreślić, że korzystając z Google Ads, nie gromadzimy żadnych danych, które pozwoliłyby na identyfikację. Ewentualne zestawienie danych w taki sposób, że nabierają one charakteru danych osobowych, może być dokonywane po stronie Google. Jednakże nie ponosimy za to odpowiedzialności, ponieważ Google realizuje te działania na podstawie umowy zawartej z Państwem, jako użytkownikiem usług Google.
- Jako reklamodawcy korzystający z Google AdWords, możemy jedynie zdefiniować grupy odbiorców, do których chcemy skierować nasze reklamy. Decyzję o wyświetlaniu reklam podejmuje Google na podstawie tych definicji.
- Jeśli wyrazili Państwo zgodę na łączenie historii przeglądania z kontem oraz wykorzystanie informacji z konta Google do personalizowania reklam, Google może wykorzystać te dane w celu tworzenia list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach.
- Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na otrzymywanie spersonalizowanych reklam, można zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.
- Jeśli interesują Państwa szczegóły dotyczące wykorzystania przez Google danych z witryn i aplikacji, które korzystają z usług Google, zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod adresem: https://policies.google.com/technologies/partner-sites.
- AdSense wykorzystuje pliki cookie również w celu poprawy jakości reklam, takich jak kierowanie reklam na podstawie Państwa zainteresowań, ulepszanie raportów o skuteczności kampanii i unikanie wyświetlania reklam, które już były wyświetlane, prezentowane.
- Warto podkreślić, że korzystając z Google AdSense, nie gromadzimy żadnych danych, które mogłyby Państwa identyfikować. Ewentualne zestawienie danych w taki sposób, że nabierają one charakteru danych osobowych, może być dokonywane po stronie Google. Jednakże nie ponosimy za to odpowiedzialności, ponieważ Google realizuje te działania na podstawie umowy zawartej z Państwem jako użytkownikiem usług Google.
- Dalsze przetwarzanie informacji ma miejsce jedynie wtedy, gdy wyrażona została zgoda na połączenie historii przeglądania oraz wykorzystanie informacji z Państwa konta Google do personalizowania reklam. W takiej sytuacji Google może wykorzystać te dane w celu tworzenia i definiowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach.
- Jeśli nie chcą Państwo otrzymywać spersonalizowanych reklam, możesz zarządzać ustawieniami reklam bezpośrednio po stronie Google: https://adssettings.google.com/.
- Aby kierować reklamy spersonalizowane na podstawie Państwa zachowań na naszej stronie, zaimplementowaliśmy Pixel Facebooka, który automatycznie gromadzi informacje o korzystaniu z naszej witryny. Te zgromadzone dane są zazwyczaj przekazywane do serwerów Facebooka, które mogą znajdować się na całym świecie, głównie w Stanach Zjednoczonych.
- Warto zaznaczyć, że informacje zbierane za pomocą Pixela Facebooka są anonimowe i nie pozwalają na identyfikację. W zależności od aktywności na naszych stronach mogą Państwo trafić do określonych grup odbiorców, ale nie identyfikujemy poszczególnych osób należących do tych grup.
- Należy jednak pamiętać, że Facebook może łączyć zbierane informacje z innymi danymi zgromadzonymi podczas korzystania z serwisu Facebook, i wykorzystywać je w celach własnych, w tym celach marketingowych. Takie działania Facebooka nie zależą od nas, a szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć w polityce prywatności Facebooka: https://www.facebook.com/privacy/explanation. Z poziomu swojego konta na Facebooku można również zarządzać swoimi ustawieniami prywatności: https://www.facebook.com/ads/settings.
- Kiedy odwiedzają Państwo naszą stronę z włączonymi wtyczkami, przeglądarka automatycznie przekazuje pewne informacje do administratorów tych serwisów. Te dane mogą obejmować identyfikator użytkownika, odwiedzaną witrynę, datę i godzinę wizyty oraz dane o przeglądarce. Wtyczki gromadzą te informacje niezależnie od tego, czy jest się zalogowany do swojego konta w danym serwisie społecznościowym.
-Administratorzy serwisów społecznościowych mogą wykorzystywać te informacje w różnych celach, w tym do personalizacji reklam, tworzenia profilów użytkowników czy analizy zachowań użytkowników. Nie mamy pełnej kontroli nad tym, w jaki sposób te dane są dalej wykorzystywane przez administratorów
- Warto zauważyć, że wtyczki mogą gromadzić i przekazywać informacje do administratorów serwisów społecznościowych nawet wtedy, gdy przegląda się naszą stronę bez zalogowania się do swojego konta w danym serwisie. Jednakże w takich przypadkach przeglądarka przesyła jedynie ograniczony zestaw informacji.
- Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywać dane zebrane podczas odwiedzin naszej strony do profilu w danym serwisie, należy wylogować się z tego serwisu przed odwiedzeniem naszej strony. Można również zablokować dodawanie wtyczek, korzystając z odpowiednich rozszerzeń do przeglądarki.
- Warto zapamiętać, że każdy z tych serwisów społecznościowych ma własne zasady dotyczące prywatności i politykę cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat sposobu, w jaki te serwisy gromadzą, przetwarzają i wykorzystują dane, należy zapoznać się z ich regulaminami i politykami prywatności:
Facebook – https://www.facebook.com/privacy/explanation
Twitter – https://twitter.com/en/privacy
LinkedIn – https://www.linkedin.com/legal/privacy-policy
Instagram – https://www.facebook.com/help/instagram/155833707900388
Pinterest – https://policy.pinterest.com/pl/privacy-policy
- Gdy jednak rozpoczyna się odtwarzanie danego filmu, YouTube zapisuje na urządzeniu pliki cookies i otrzymuje informacje, że odtwarzają Państwo wideo z określonej strony internetowej, nawet jeśli nie mają konta Google lub nie będą zalogowani. Jeśli jednak jesteście zalogowani do konta Google, usługodawca ten będzie mógł przyporządkować wizytę na naszej stronie bezpośrednio do konta,
- Aby uniknąć przyporządkowania danych do profilu, należy wylogować się ze swojego konta przed rozpoczęciem odtwarzania wideo. Można także całkowicie zablokować dodawanie wtyczek, korzystając z odpowiednich rozszerzeń do przeglądarki,
- Informacje zebrane przez pliki cookies związane z odtwarzaniem filmów z YouTube są wykorzystywane przez Google do zapewnienia funkcjonalności widgetu, analizy i optymalizacji usług YouTube oraz w celach personalizacji i reklamy.
- Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem oraz polityką prywatności YouTube, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat zasad korzystania z tej platformy i ochrony prywatności. Oto linki do dokumentów udostępnionych przez YouTube:
Regulamin: https://www.youtube.com/t/terms
Polityka prywatności: https://policies.google.com/privacy
- czas nadejścia zapytania,
- czas wysłania odpowiedzi,
- nazwa stacji użytkownika identyfikowana przez protokół HTTP,
- informacje o błędach, które wystąpiły podczas realizacji transakcji HTTP,
- adres URL strony odwiedzanej wcześniej przez użytkownika (referer link) – jeśli przejście do strony internetowej nastąpiło przez odnośnik,
- informacje o przeglądarce użytkownika,
- informacje o adresie IP użytkownika.
Kontakt do Administratora danych strony www.socialdesire.pl - kontakt@socialdesire.pl
Kontakt
+48 535 492 950
kontakt@socialdesire.pl
Tarnów/Kraków/Rzeszów
Wpadnij na moje SM !
Social Desire 2024. Wszelkie prawa zastrzeżone.